آخرین اخبار

مجمع عمومی شورای ائتلاف کهگیلویه و بویراحمد فردا برگزار می‌شود+ جزئیات

مجمع عمومی شورای ائتلاف کهگیلویه و بویراحمد فردا جمعه در یاسوج برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
21 دی 1402
کد مطلب : 11097

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج؛ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت‌های خود را همزمان با داغ شدن تنور انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد دو چندان کرده و نشست‌های مختلف و البته تخصصی در استان و در شهرستان‌ها در حال برگزاری است.

به همین منظور قرار است با حضور همه افراد همسو و جریان‌های منتسب و نیروهای انقلاب؛ مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد فردا جمعه در یاسوج برگزار شود.

در همین خصوص دکتر بهرام موحدزاده دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برگزاری مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گفت: مهمان ویژه و سخنران این برنامه دکتر روح الامینی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و معاون امور استان‌های شورای ائتلاف خواهد بود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به زمان و مکان برگزاری مجمع عمومی شورای ائتلاف استان اشاره کرد و گفت: فردا ساعت ۹ صبح در سالن شهید ایزدپناه این برنامه برگزار خواهد شد.

این فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هدف از برگزاری مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قبل از هر چیز نمایشی برای شکوه مشارکت در انتخابات است اظهار کرد: هدف دیگر ایجاد انگیزه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است و هر کسی تریبونی داشته مردم را ترغیب و تشویق به حضور در انتخابات کند تا بار دیگر به دنیا نشان دهیم که مردم ایران همیشه در صحنه حضور دارند و نقشه‌های شیطان را نقش بر آب خواهند کرد.

موحدزاده گفت: جلسه مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخاب ۲۵ نفر افراد زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال جهت عضویت در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار می‌شود.

دبیر شورای ائتلاف استان گفت: افراد بالای ۴۰ سال ۹ نفر و افراد زیر ۴۰ سال ۱۶ نفر که ۸ نفر خانم و ۸ نفر نیز آقایان خواهند بود.

وی به افراد شرکت کننده در این نشست اشاره کرد و گفت: از ۹ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد روسای شورای ائتلاف شهرستان‌ها به اضافه دبیر و معاون امور بانوان و همچنین دو نفر دیگر به انتخاب شورای ائتلاف شهرستان جمعا ۵ نفر و در مجموع ۴۵ نفر از کل استان شرکت خواهند کرد.

موحدزاده در پاسخ به این سوال که آیا نشست مذکور تنها با حضور این افراد خواهد بود گفت: همه افراد همسو و نیروهای انقلابی آزاد هستند در صورت علاقه‌مندی در این همایش حضور پیدا کرده تا شکوه حداکثری مشارکت را بار دیگر به نمایش بگذاریم.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − ده =